تحریر : انیلہ احمد شروع خدا کے بابرکت نام سے جو تمام جہانوں کا مالک شفاء بخشنے والہ اور عافیت دینے والہ ھے۔ وہی ھے جو سب کو نفع و نقصان کے علاوہ بھلائی کی تر غیب د یتا ھےا و ر و ہی آ فر نیشن آ غا ذ ا و ر ا نتہا کر نے و ا لا ھے تقد یر ا و ر تد بیر سب ا س کے قبضہ قد ر ت میں ھے آ پ صلی ا للہ علیہ و سلم ا للہ تبا ر ک تعا لی کے بھیجے ھو ۓ بند ے ا و ر آ خر ی ر سو ل ہیں جنھو ں نے ر سا لت کے پنچا نے ا و ر ا ما نت کے ا د ا کر نے کا حق ا د ا کر د يا د ر و د و سلا م آ پ پر ا و ر آ پکی آ ل پرا و ر صحا بہ ا جمعین پر ا و ر ا ن پر جو ا نکے نقش قد م پر قيیامت تک چلنے و ا لے ہیں ۔آ مین۔۔۔ سحر و جا د و کی حقیقت ”
لغت میں سحر ،پو شید ہ ا و ر لطیف سبب کو کہتے ھیں ا للہ جل شا نہ کا فر ما ن ہے ،،،،،،بس و ہ سیکھتے تھے ا ن د و نو ں فر شتو ں سےجو چیز جد ا ئی ڈ ا لےشو ہر ا و ر ا سکی بیو ی کے د ر میا ن ا و ر نہیں و ہ نقصا ن پنچا سکتے ا س (جا د و )کے سا تھ کسی کو بھی مگر ا للہ کے حکم کے سا تھ ،،،،،(،سو ر ۃ ا لبقر ۃ)
سفلی و کا لے علم کے ذ ر یعے سے لو گو ں کے ذ ہنو ں ا و ر صلا حیتو ں کو مفلو ج کرکے ا نکو آ لا م و مصا ئیب سے د و چا ر کر نے کی مذ مو م گھٹیا حر کت کر نا جا د و ھے ،جا د و ا یک کا فر ا نہ فعل ھے ا سے کر نے ا و ر کر و ا نے و ا لا د ا ئر ہ ا سلا م سے خا ر ج ھو جا تے ھیں لیکن ا تنی شد ید و عید کے با و جو د عا لم ا سلا م میں یہ کا فر ا نہ عمل ر و ا ج پذ ير ھے ا م ر عو ا م ا لنا س نہا یت کر و فر و فخر سےا س نا جا ئز کا م کو جا ئز سمجھتے بخو بی سر ا نجا م د یتے ھییں (حسد ،حسد کی لغو ی تعر یف )
Jealousy
لسا ن ا لعر ب میں ہے حسد ا یک معر و ف چیز ھے ،،،،،حسد بحسدہ و يحسدہ حسد و حسد ہ،،،،،،ا س کا مطلب کسی کی نعمت ا و ر فضیلت تبد یل ھو نے کی تمنا کر ے یا ا س سےچھن جا نے کی آ ر ز و ر کھے حشد کی ا صلا حی تعر یف یہ ھے کہ محسو د ،،حسد ذ د ہ،،سے نعمت کے ذ و ا ل کی تمنا کر ے مثل خو د کو یہ نعمت حا صل نہ ھو ا و ر آ ر ز و کر ے د و سر ے کے پا س بھی نہ ر ھے حا سد کا حسد محسو د جس کو لگا نا چا ھے ا سکی مو جو د گی ا و ر عد م مو جو د گی د و نو ں صو ر تو ں میں سلگتا ر ہتا ھے (عین نظر کی ا صلا حی تعر یف
نظر لگنے کی حقیقت یہ ھے کہ نظر لگا نے و ا لاا چھی نگا ہ سے د یکھے لیکن کبھی ا سکی خبیث طبع حسد کی آ میز ش ھو جا ۓ تو نظر ذ د ہ کو نقصا ن پنچتا ھے ا سکی د لیل پیغمبر آ خر لز ما ن کا و ہ قو ل ھے جو آ پ نے سید نا عا مر بن ر بیعہ ر ضی ا للہ عنہ سے فر ما یا جب ا نھو ں نے سید نا سہل بن خنیف کو نظر لگا ئی ۔،،،،””علا م یقتل ا حد کم ا خا ہ “”” تم میں سےکو ئی ا پنے بھا ئی کو ،،نظر سے ،،کیو ں قتل کر تا ھے ا بن قیم ر ضی ا للہ فر ما تے ہیں نظر ا یک تیر ھے جو حا سد کی جا نب سےنکلتا ھے جو سید ھا نظر ذ د ہ کے جسم میں تیر کی طر ح پیو ست ھو جا تا ھےنظر لگا نے و ا لا جب کسی سے آ منا سا منا کر تا ھے
Magic
تو ا سی و قت ا پنی خبيثا نہ نفسی کیفیت ا ستعما ل کر لیتا ھے جادو ،،،،،،،،،،،جا د و کر نا ا و ر کر و ا نا چا ھے و ہ سفلی ھو یا کا لا د و نو ں کے ذ ر یعے لو گو ں کے ذہنو ں کو مفلو ج کر نے و ا لے شیطا ن صفت ذ ہنیت کے لو گ ا پنے د ل کا بغض و عنا د ا و ر حسد و ا نتقا م کی آ گ بجھا نے کا ا ہتما م ا سطر ح کے ا و چھے ہتھکنڈ و ں سے سر ا نجا م د یتے ھیں یہ مکر و ہ ا و ر حر ا م عمل کر نے و ا لا د نیا کے تھو ڑ ے سے فا ئد ے کے لۓ ا پنو ں کی ذ ند گیو ں سے کھیلتے ا و ر ا نکے ا من و سکو ن کو غا ر ت کر د یتے ھیں سو ا ل یہ پید ا ھو تا ھے کہ کیو ں ا نسا ن ا س حد تک گر جا تا ھے کہ د و سر و ں کی ذ ند گیو ں کو عذ ا ب میں مبتلا کر د یتے ھیں